Cengiz Hoşfikirer: "Karambolden gelen bir topla..."

Video yükleniyor...

Trendyol Süper Lig'in 16. hafta erteleme maçında Yukatel Adana Demirspor ile İstanbulspor 2-2 berabere kaldı.

Karşılaşmanın ardından ev sahibi ekip Yukatel Adana Demirspor'da Cengiz Hoşfikirer ve futbolcuları, takımın performansını ve alınan 1 puanı beIN SPORTS mikrofonlarına değerlendirdi.

Hoşfikirer yaptığı açıklamada, Son 10 dakikaya kadar maçı istediğimiz gibi götürdük. Sonra değişiklikler yaptık. Orada karambolden atılan bir şutla golü yedik. Konsantrasyon eksikliği yaşadık. Yoğun bir maç trafiği var bütün takımların olduğu gibi sıklıkla maç oynuyoruz. Çcuklarda çok üzüldü. İyi hazırlanmıştık maça. Yediğimiz golleri konsantrasyon eksiliğine bağlıyorum. İfadelerini kullandı.