150 milyon Euro'luk anlaşmada taraftarlar kriz çıkardı!

Video yükleniyor...

Almanya Bundesliga'nın köklü kulüplerinden Borussia Dortmund, taraftarlarının görüşlerini dikkate alarak 2024-2025 sezonu iç saha formasında önemli bir değişikliğe gitti. Sarı-siyahlı ekip, yeni forma sponsoru olan ünlü GSM firmasının logosunda renk düzenlemesine giderek, kulüp kültürüne saygılı bir adım attı.

TARAFTARLARIN "KIRMIZI LOGO" İSYANI SONUÇ VERDİ

Taraftarların büyük kısmı, ilk tanıtılan formadaki kırmızı logonun kulübün geleneksel renkleriyle uyumsuz olduğunu savunarak değişiklik talebinde bulundu. Sosyal medyada kısa sürede gündem olan bu talep, kulüp yönetimi ve sponsor firma tarafından dikkate alındı. Ortak bir kararla GSM firmasının logosundaki kırmızı renk siyaha çevrildi ve yeni formalar bu haliyle satışa sunuldu.



BORUSSIA DORTMUND 150 MİLYON EURO GELİR ELDE EDECEK

Ünlü GSM firması ile Borussia Dortmund arasında imzalanan sponsorluk anlaşması, toplamda 150 milyon Euro değerinde ve beş yılı kapsıyor. Anlaşma, 2030 yılına kadar geçerli olacak.

Siyah renge dönüştürülen logo ile birlikte tanıtılan yeni iç saha forması, önümüzdeki günlerde taraftarlarla buluşacak.

beinsports.com.tr / Dış Haberler

ALMANYA BUNDESLIGA ÖZETLERİ İÇİN TIKLAYIN