Mücadelenin ardından Panama teknik direktörü Thomas Christiansen açıklamalarda bulundu.
Christiansen, "İyi oynadık. Son düdüğe kadar mücadele ettik, kimliğimize sadık kaldık. Söyleyebileceğim tek şey oyuncularımla gurur duyduğum. Harika bir maç çıkardılar, Hırvatistan ile başa baş mücadele ettik. Futbol bazen böyledir. Rakibimiz yakaladığı tek net fırsatı gole çevirdi. Gerçek şu ki bize karşı çok fazla tehlike yaratamadılar. Bu maçta cesur bir oyun sergilediğimizi düşünüyorum ve bir kez daha çocuklarla gurur duyuyorum." ifadelerini kullandı.