Kolombiya Teknik Direktörü Nestor Lorenzo, takımının son grup maçında Portekiz ile 0-0 berabere kaldıkları karşılaşmanın büyük bölümünde ortaya koyduğu üstün performanstan gurur duyduğunu söyledi. Ancak Dünya Kupası ilerledikçe bu kadar çok gol fırsatını harcama lükslerinin olmayacağı konusunda da uyarıda bulundu. İlk iki maçında Özbekistan ve Demokratik Kongo Cumhuriyeti'ni mağlup eden Kolombiya, bu beraberlikle K Grubu'nu lider tamamlayarak son 32 turuna yükseldi ve cuma günü Kansas City'de Gana ile eşleşti.
Mücadele hakkında konuşan Lorenzo, "Bunlar elit oyunculara sahip takımlar ve bu kadar çok fırsatı kaçırırsanız, bugünden daha fazla zarar görürsünüz, beraberlikle yetindik. Grubu yine de birinci sırada tamamladık. Kongo'ya karşı çok çabaladık, sadece bir gol attık ve bugün bunu başaramadık. Keşke maçı bitirebilseydik, ama performans çok iyiydi ve oyunculara minnettarım." ifadelerini kullandı.