Orkun Kökçü: "Çok şey söylenebilir ama zamanı değil"

Orkun Kökçü: "Çok şey söylenebilir ama zamanı değil"
A Milli Takımımızda forma giyen Orkun Kökçü, ABD galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

Turnuvadan elenmeyi hak etmediklerini belirten başarılı futbolcu, "Maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi. Ortada onurumuz ve şerefimiz vardı bunu kurtardığımızı düşünüyorum ama buraya gelene kadar herkesin özeleştiri yapması lazım. Bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil. Herkes duygusal anlamda yüksek ama ülkemizi az ülkemizi biraz sevindirebildiysek çok mutluyuz. Bu bizim için deneyim oldu, inşallah devamı da gelir." dedi.