Mücadelenin ardından Güney Kore teknik direktörü Hong Myung-bo, açıklamalarda bulundu.
Myung-bo, "Oyuncuların ellerinden gelen her şeyi ortaya koyduğuna inanıyorum ancak ilk golü yememiz hayal kırıklığı yarattı. Ortaya çıkan bu üzücü sonucun sorumluluğu ise teknik direktör olarak bana aittir." ifadelerini kullandı.