2026 FIFA Dünya Kupası I Grubu son maçlarında
Fransa, Norveç'i 4-1 mağlup ederek grup lideri olarak son 32 turuna çıktı. Bu mücadele ardından Horozlar'ın yardımcı antrenörü Guy Stephan açıklamalarda bulundu.
Karşılaşmayı değerlendiren Stephan, "Öncelikle, düşüncelerimiz Didier Deschamps ile birlikte. Onu tekrar aramızda görmeyi dört gözle bekliyoruz ve yarın antrenmanda bizimle olacak. Maça gelince, yapmamız gerekeni yaptık. Oyun tarzımızda büyük bir keyif, yüksek bir yoğunluk ve bolca fırsat vardı. Dört gol attık. Ousmane hat-trick yaptı ve Desire Doue kariyerinin ilk kafa golünü attı. Bunların hepsi olumlu şeyler ve bunların üzerine inşa etmeliyiz. Bununla birlikte, en iyi performansımızı sergilemediğimiz anlar da oldu ve bunları düzeltmeliyiz. Bu turnuvada ne kadar ilerlersek, rakipler o kadar güçlü olacak. Tetikte kalmalıyız. Mutluyuz, bu galibiyetin tadını çıkaracağız ama yarın Didier ile tekrar çalışmaya döneceğiz." ifadelerini kullandı.