De la Fuente: "Bunu gördük ve rakibi boğmaya çalıştık"


İspanya Teknik Direktörü Luis de la Fuente, 4-0 kazandıkları Suudi Arabistan maçının ardından açıklamalarda bulundu.

İlk maçta Yeşil Burun Adaları karşısında alınana beraberliğin ardından kazanmak zorunda olduklarını belirten deneyimli çalıştırıcı "Oyun planı benzer olsa bile her maç farklıdır" dedi. 

İlk maçtan ders aldıklarını belirten De la Fuente "Önceki maçı analiz ettik ve daha derine inerek daha dikey bir oyun sergilememiz gerektiği konusunda hemfikirdik. Bunu gördük ve ilk dakikadan itibaren rakibi boğmaya çalıştık." ifadelerini kullandı.

İspanya, H Grubu'ndaki 3. ve son maçında Uruguay'la karşılaşacak.

Kaynak: beinsports.com.tr / Dış Haberler